مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 22:102023-12-23دانش

میز دانشجو| معرفی سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه ای


میز دانشجو در این قسمت به معرفی سامانه بوستان در دانشگاه فنی حرفه ای می پردازد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس؛  دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از مراکز مهم آموزشی کشور است که هر ساله دانش آموختگان زیادی در رشته های تحصیلی مختلف از این موسسه فارغ التحصیل می شوند.

در راستای توسعه زیرساخت های آموزش الکترونیک و تسهیل انجام امور دانشجویان، دانشگاه فنی و حرفه ای سامانه بوستان را راه اندازی کرده است.

این سامانه خدمات مختلفی از جمله انتخاب واحد، برگزاری کلاس های مجازی، ثبت نمرات دروس، انتقالی و میهمانی، پرداخت شهریه، ارزشیابی کیفی اساتید و… را به دانشجویان ارائه می دهد و دانشجویان می توانند علاوه بر سامانه سمیاد، از امکانات سامانه مذکور نیز استفاده کنند.

دانشگاه فنی حرفه ای کشور به منظور تسهیل در انجام امور دانشجویان این دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی کرده است که از این میان می توان به سامانه بوستان دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی http://bustan.

tvu.

ac.

ir  اشاره کرد.

در سایت بوستان فنی و حرفه ای امکانات مختلفی از جمله انتخاب واحد، برگزاری کلاس های مجازی، ثبت نمرات دروس، انتقالی و میهمانی، پرداخت شهریه، ارزشیابی کیفی اساتید برای دانشجویان ارائه شده است که دانشجویان می توانند پس از ورود به سامانه بوستان فنی حرفه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز دانشجو| معرفی سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه ای

میز دانشجو| معرفی سامانه بوستان دانشگاه فنی حرفه ای